Het aanbod van ConnecTine stemt af op een bestaande ondersteuningsnood van verschillende zorgorganisatievormen, verantwoordelijken en medewerkers in een sector in volle transitie.

ConnecTine ondersteunt op een deskundige manier bij het werk en het welbevinden van de opdrachtgever. Voorstellen van plan van aanpak en de tijdslijn worden gedocumenteerd, realistisch uitgezet, wetenschappelijk onderbouwd en uitgewerkt op basis van bestaande methoden, wettelijke kaders en voorschriften, zorgpaden en -richtlijnen.

ConnecTine zoekt continu uit wat werkt ten gunste van de klanttevredenheid, haar assistentie bij de procesverbetering, het veranderingsproces, de implementatie. Ze houdt focus op de vooropgestelde te behalen resultaten. Korte- en langdurige projecten en opdrachten kunnen aangevraagd worden. De klant of opdrachtgever blijft een continu betrokken partner. De samenwerking is een co-creatie tussen de opdrachtgever en ConnecTine.

ConnecTine realiseert vanuit een heldere opdracht en de nodige gegevens de gemaakte afspraken. Mogelijke uitkomsten van een opdracht zijn het in kaart brengen van de huidige situatie, de presentatie van aanbevelingen, voorstellen van plan van aanpak, een ondersteuningsplan voor het implementatieproces, een uitgewerkte vorming en opleiding. Enkele maanden na het vervullen van een opdracht neemt ConnecTine opnieuw contact om te horen wat er is geleerd en of de verandering duurzaam is. Er kan ook een terugkommoment in het aanbod worden opgenomen om in kaart te brengen wat er goed loopt, waar er tegenaan wordt gelopen, wat nog verdere aanpak vraagt.